A weboldal valamennyi funkciójának használatához cookie-kra van szükség. Kérjük, aktiválja a cookie-kat, és frissítse böngészőjét. A frissítés után megjelenik a cookie-k kezelésére vonatkozó párbeszédablak.

Ez az oldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból használ cookie-kat. Ezt a beállítást a „új beállítások ” gombra kattintva bármikor megváltoztathatja. Ha hozzájárul a cookie-k használatához, kattintson az „igen, elfogadom” gombra. új beállítások

 

Felelősségvállalás

Környezet és éghajlat

Környezet és éghajlat

A Bosch hitvallása az, hogy a technológia ad választ az ökológiai kérdésekre. Ennek érdekében a Bosch vállalat a kutatás-fejlesztési költségvetés nagyjából felét olyan technológiákba fekteti, amelyek segítenek megvédeni a környezetet és megóvni az erőforrásokat. Az ilyen termékek értékesítése a forgalm közel egyharmadát teszi ki.

Termékek és vásárlók

Termékek és vásárlók

A környezetvédelem a jövő hatalmas, növekvő piaca. Az elkövetkező években az energiahatékonyságot növelő és a károsanyag-kibocsátást csökkentő „zöld” technológiák a növekedés fontos előmozdítói lesznek.

Dolgozók és fiatal tehetségek

Dolgozók és fiatal tehetségek

Az új termékek kifejlesztésénél és az új üzleti területek felé való nyitásnál okvetlenül szükséges, hogy a Bosch elsőrangú szakemberekkel rendelkezzen, akiket a bennük rejlő lehetőségek teljes kiaknázására biztatunk.

 
Társadalom és elkötelezettség

Társadalom és elkötelezettség

A Bosch csoport társadalmi elkötelezettsége az idők folyamán alakult ki. Vállalatunk alapítója, Robert Bosch meggyőződésén alapul. A vállalat számos karitatív intézményt és projektet támogat, amelyek világszerte a fiatal tudományos tehetségek támogatására és a karitatív tevékenységek szponzorálására irányulnak.

Vállalatvezetés

Vállalatvezetés

Milyen üzemanyaggal működnek majd az autók 20-30 éven belül? Milyen nyersanyagok állnak még akkor is rendelkezésre? Milyen igényeket támasztanak majd az emberek a mobilitás és az energiaellátás terén a jövőben? Bárki, aki ilyen jellegű kérdéseket tesz fel, azonnal szembetalálja magát azokkal a változási folyamatokkal, amelyek mindannyiunkra hatással vannak, mint például a globalizáció, a demográfiai fejlesztések, az éghajlatváltozás, vagy a források megőrzése. A Bosch ezért rendszeresen elemzi a mögöttes feltételeket, amelyeket összességükben „megatrendeknek” neveznek.